Header Ads

Otomatik alternatif metin yok.

ÖĞRENCİLER İÇİN İNGİLİZCE

öğrenci ile ilgili görsel sonucu


Diğer bölümlerde de belirttiğim gibi, ne yazık ki  eğitim sistemimiz, özellikle lisan hususunda çok yetersiz bir durumda. 

Bu sebeple veli ve öğrencilerin önüne özel kolej ve özel kurslar çıkıyor. 
Bu konuda da en büyük sıkıntı, kaliteli dershane yada eğitim kurumlarının maliyetlerinin oldukça yüksek olması. Eğer ailenin ekonomik koşulları iyi ise ücretin yüksek olması elbet problem olmaktan çıkıyor Lakin, kaç öğrencinin velisi bu ekonomik özgürlüğe sahip ? 

Ben devlet yurtlarında yetişmiş ve devlet okullarında öğrenim görmüş bir öğrenci olarak, hep standart ve yetersiz eğitim alan bir öğrencilik geçirdim.. 
Zaten ingilizceyi öğrenme deneyimim ise çok farklı ve de bazı tahlissiz - tahlihli olayların yaşanmasıyla oldu Bknz (Nasıl ingilizce öğrendim ? ) 

İşte bu sebeple, Kendi öğrencilerime yada kursiyerleri me de, standardın dışında yöntemler ile ingilizce öğretmekteyim. 

3 AYDA ÖĞRENECEKSİNİZ! 

İdda ediyorum ve iddalıyım! Normal zeka seviyesine sahip bir kursiyer - öğrencinin  standart bir disiplinle 3 ay içerisinde ingilizceyi sıfırdan konuşma - anlama - iş yapabilme seviyesine getiriyorum. Saçma sapan kitaplara , İçi boş sadece hayal satan kurslara ihtiyacınız olmadan, Sadece haftada 3-4 gün ve bu günlerde de 1-2 saatinizi ayırarak bu hedefe ulaşabilirsiniz. 

MALİYET 

Yukarı da da belirttiğim gibi.. Öğrencilik yıllarımda ekonomik olarak yeterli olmadığım için devlet yurtların da ve okullarında yetiştim. 
Demem o ki, bir öğrenci, zaten okuduğu süreçte ailesine belli bir külfet var ederken, ekstra masraflar  çoğu ailenin bütçesini daha da zorlamakta. 
Bu düşünceyle, ders ve kurs ücretlerini en düşük  seviyede tutma gayreti içerisindeyim. 

NASIL  DERS VERİYORUM ?

Çok basit; 
Whats app yada Skype programı üzerinden istediğiniz saat ve yerde ders alabiliyorsunuz. 

İŞLEYİŞ :

İki şekilde ilerliyoruz. Bir yönden sizin okulunuzdaki müfredat ve kitap üzerinden derslerimiz ilerlerken, diğer taraftan da benim yöntemimle de alt yapınızı oluşturuyoruz. 

Derslerin en fazla 10-15 dakikası yazı ve not alma olarak geçiyor. Diğer süreler tamamen  karşılıklı dialog ve pratik üzerine kuruluyor. 

ÜCRETSİZ DENEYİN ! 

Gelin şöyle yapalım; Eğer lisan dersine ihtiyacınız varsa, yada çocuğunuz - yakınınız için düşünüyorsanız, 1 saatlik tanışma ve örnek dersime katılın. Bu tamamen ücretsiz olan süreçte, yöntemlerimin sizlere uygun olup olmadığına bakalım. Eğer uygun bulursanız da derslerimize başlayalım. 
Ne dersiniz? 



Mustafa. 

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.